◀   Powrót do strony głównej systemu SZOK
Istnieje możliwość dodatkowej indywidualizacji systemu poprzez różne kombinacje modułów, wykorzystanie mapy cyfrowej, a także dostosowanie wyglądu raportów i wybranych okien programu do Państwa systemu identyfikacji wizualnej.

Ewidencja
Zakres danych ewidencyjnych
  • lokalizacja geograficzna i administracyjna,
  • opis geometrii i konstrukcji obiektu oraz jego części składowych: podpory, przęsła oraz ciągi przęseł, łożyska, urządzenia dylatacyjne, ściany, stropy, otwory przepustów, schody, pochylnie i windy,
  • opis i wizualizacja stref użytkowych dla każdego ciągu przęseł obiektu mostowego oraz dla tunelu drogowego,
  • informacje o przeszkodach i możliwości ich przekraczania,
  • opis wyposażenia i urządzeń obcych,
  • wykaz danych o dokumentacji, w tym o dokumentacji technicznej, z możliwością dołączenia kopii cyfrowych,
  • dane powiązanych osób i instytucji (obsługa e-mail, www).
Wykaz obiektów
  • wstawianie, usuwanie, edycja, sortowanie, wyszukiwanie i filtrowanie,
  • tworzenie opisu obiektu na podstawie opisu innego podobnego obiektu.
Raportowanie
  • generowanie Książki Obiektu Mostowego,
  • generowanie Książki Obiektu Budowlanego,
  • generowanie Karty Obiektu Mostowego,
  • generowanie zestawień według typu obiektu i jednostki administracyjnej.
Wizualizacja kartograficzna
  • zarządzanie obiektami bezpośrednio z widoku mapy,
  • obsługa danych w formacie Google, Yahoo!, Virtual Earth i Open Street (zgodnie z ich licencjami),
  • możliwość obsługi danych kartograficznych w formacie dostarczonym przez użytkownika.
Galeria multimedialna
  • uporządkowany zbiór fotografii, rysunków i plików audio/wideo związanych z obiektem lub jego częścią,
  • możliwość powiązania wybranej fotografii z określonym elementem opisu ewidencyjnego,
  • funkcje przeglądania, skalowania i wydruku obrazu.
Możliwe rozszerzenia funkcjonalności na życzenie Użytkownika
  • przechowywanie, edycja i wizualizacja dodatkowych danych ewidencyjnych,
  • wydruk niestandardowych raportów według wzorów Użytkownika.

Utrzymanie
Terminarz przeglądów
  • przechowywanie, przeglądanie i edycja danych dotyczących utrzymania obiektu inżynierskiego,
  • przeglądy bieżące,
  • okresowe kontrole roczne - przeglądy podstawowe,
  • okresowe kontrole pięcioletnie - przeglądy rozszerzone,
  • przeglądy szczegółowe,
  • przeglądy specjalne, ekspertyzy.
Zakres danych przeglądu
  • warunki oraz okoliczności wykonania przeglądu,
  • szczegółowe dane o wykonawcach, w tym dane kontaktowe,
  • opis uszkodzeń z możliwością podłączenia fotografii pochodzących z galerii,
  • oceny stanu technicznego obiektu i jego składowych,
  • ocena bezpieczeństwa, przydatności użytkowej oraz estetyki obiektu (dla przeglądów rozszerzonych),
  • opis natężenia ruchu na obiekcie (dla przeglądów szczegółowych),
  • wnioski, uzgodnienie potrzeb i decyzje administracyjne,
  • zalecane roboty utrzymaniowe.
Funkcje utrzymaniowo-eksploatacyjne
  • opis remontów wraz z archiwum danych ewidencyjnych z okresu przed remontem,
  • dane o niwelacjach,
  • możliwość analizy zmian wartości oceny stanu technicznego w czasie,
  • dane eksploatacyjne - zmiany sposobu użytkowania, wypadki i katastrofy, oraz inne zdarzenia związane z obiektem.
Możliwe rozszerzenia funkcjonalności na życzenie Użytkownika
  • graficzna wizualizacja uszkodzeń na fotografiach oraz na schemacie obiektu,
  • przechowywanie, edycja i wizualizacja dodatkowych danych utrzymaniowych,
  • wydruk niestandardowych raportów według wzorów Użytkownika.

Administrator
Funkcje administracyjne pozwalają na zarządzanie:
  • kontami i hasłami użytkowników,
  • danymi katalogu uszkodzeń,
  • wykazem robót utrzymaniowych,
  • słownikiem elementów wyposażenia,
  • słownikiem urządzeń obcych.

◀   Powrót do strony głównej systemu SZOK